domingo, 18 de noviembre de 2012

VISIÓ DEL PROJECTE

Fa uns quants mesos vaig descobrir que els nens són una gran font de somriures, alegria i diversió. Això va canviar la meva relació amb els meus germans. Ara a més de creure que els nens suposen una responsabilitat tinc la percepció que els nens són alegria, són tendresa, són amor, són...

Ara entenc que tenir un nen al teu costat és com plantar un arbre. Com més alegria, tendresa, amor li donis, més enriquit serà el seu creixement, mentre que a la vegada tu t'enriqueixes. Sí, és com plantar un arbre, que com més li reguis i li cuidis, més creixerà i donarà bons fruïts.

M'he inscrit en aquest projecte pensant en això i amb l'objectiu d'ajudar aquest noi i acompanyar-lo en el seu creixement personal, educatiu i en la seva integració com a gironí. També espero millorar-me com a persona i millorar les meves habilitat en el tracte amb els infants, joves i adults.

Crec enormement que podré i aprendré molt d'aquesta experiència i que a la vegada també podré donar el màxim de mi en l'ajuda d'aquest noi des del punt de vista de com m'agradaria que fos el meu mentor si jo hi participés en aquest projecte quan només vaig aterrar a Catalunya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario